Mijn pensioen nog niet beschikbaar

11 juli 2022
Mijn pensioen nog niet beschikbaar

Met de overgang naar de nieuwe regeling is de pensioenadministratie van SPH onder- gebracht bij Achmea Pensioen Services. Zij ontwikkelen een gloednieuw administratie- systeem met bijbehorende portalen om u zo digitaal en zo goed mogelijk inzicht te geven in uw opgebouwde pensioenkapitaal en de te verwachte pensioenuitkeringen. Helaas zijn de portalen nog niet af, waardoor u nog niet kunt inloggen.

Jan Blonk – informatiemanager bij SPH legt uit:

“De administratie van de pensioenpremie en uw pensioenkapitaal in het systeem gaat goed. Het blijkt helaas alleen moeilijker dan verwacht om de bedragen en berekeningen in deze database op een veilige en gebruiksvriendelijke manier zichtbaar te maken voor onze deelnemers.”

Het gaat hierbij om de premie en het pensioenkapitaal dat u vanaf januari 2022 heeft opgebouwd. Wat u tot 2021 heeft opgebouwd kunt u hier inzien

Digitaal communiceren

Omdat de nieuwe Mijn pensioen-omgeving nog niet beschikbaar is, kunnen we helaas ook nog niet digitaal met u communiceren. Dit houdt in dat we onder andere uw premienota per post blijven versturen. Zodra de Mijn pensioen-omgeving toegankelijk is, stoppen we hiermee en ontvangt u de premie enkel nog digitaal.

Contact

Er wordt hard gewerkt om de Mijn pensioen-omgeving zo snel mogelijk beschikbaar te maken. U kunt vanaf dan ook zelf eenvoudig wijzigingen aan ons doorgeven en contact met ons opnemen via de chat. Zodra deze beschikbaar is laten wij het u weten.

Chat